Ogólne warunki sprzedaży
Ogólne Warunki Sprzedaży Sklepu www.czteryslidery.pl
Niniejszy ogólne warunki sprzedaży określają warunki sprzedaży towarów w sklepie internetowym www.czteryslidery.pl, którego właścicielem jest Spółka Czteryslidery Sp. z o.o. działająca pod adresem Kwiatowa 32B, 55-093 Kiełczów. NIP:8952202548 Regon: 382603018.
§ 1 Definicje
- 1.1 Sprzedawca: Czteryslidery Sp. z o.o. działający pod adresem Kwiatowa 32B, 55-093 Kiełczów. NIP:8952202548 Regon: 382603018. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000772333. Kapitał zakładowy: 5000zł. Sąd Rejonowy dla Wrocławia- Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
- 1.2 Konto Sprzedawcy: 07 1050 1575 1000 0090 8054 8598 Czteryslidery Sp. z o.o, ING Bank Sląski.
- 1.3 Klient: każdy podmiot dokonujący zakupu za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- 1.4 Przedsiębiorca: Klient dokonujący zakupu w Sklepie internetowym bezpośrednio w związku z prowadzoną przez Klienta działalnością gospodarczą lub zawodową. Zakup z dokumentem: F-Vat.
- 1.5 Konsument: osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Zakup z dokumentem: paragon.
- 1.6 Określony Przedsiębiorca: osoba fizyczna, prowadząca we własnym imieniu jednoosobową działalność gospodarczą, której profil działalności nie jest bezpośrednio związany z zakupionym Produktem lub profilem działalności Sprzedawcy. Zakup z dokumentem: FV-VAT.
- 1.7 Sklep internetowy: sklep internetowy działający pod adresem www.czteryslidery.pl
- 1.8 Produkt: dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchowa/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą
- 1.9 Koszyk element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- 1.10 Administrator danych: Czteryslidery Sp. z o.o. działający pod adresem Kwiatowa 32B, 55-093 Kiełczów. NIP:8952202548 Regon: 382603018.
- 1.11 Konto: funkcjonalność Sklepu internetowego pozwalająca na przechowywaniu danych Klienta przez Administratora danych, pozwalająca na szybszym składaniu Zamówień Produktów.
- 1.12 Zamówienie – zgłoszenie chęci nabycia Produktów znajdujących się w Sklepie internetowym oraz Sklepie, złożona za pośrednictwem Konta lub wysłana na adres email Sprzedawcy lub sms na numer telefonu Sprzedawcy (e-mail i numer telefonu znajduje się w zakładce Kontakt w Sklepie internetowym). Aby Zamówienie mogło być zrealizowane Klient musi zawrzeć w nim: nazwę produktu i ilość sztuk (wymagane) oraz kolor i rozmiar (wymagane kiedy Produkt takowe posiada). Adres wysyłki ( w przypadku wysyłki Produktów do Klienta) dane firmy (Wymagane przy wystawianiu F Vat). W przypadku odbioru osobistego u Sprzedawcy termin odbioru Produktu.
- 1.13 Termin płatności : dzień, w którym należność za Produkty staje się wymagana.
- 1.14 Umowa kupna sprzedaży: Umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło. Zgodnie z art. 535 Kodeksu cywilnego, “przez umowę sprzedaży Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę”.
- 1.15 Historia zakupu: funkcjonalność Sklepu internetowego pozwalająca Klientowi posiadającemu Konto na wgląd do wcześniejszych Zamówień.
- 1.18 Wariant: rozmiar, kolor. Różne warianty tego samego Produktu mogą posiadać różne Ceny.
- 1.19 Cena: ceny Produktów są cenami brutto (zawierają podatek Vat) oraz są wyrażone w polskich złotych (PLN).
- 1.20 Regulamin: Regulamin Sklepu internetowego, znajdujący się pod adresem: www.czteryslidery.pl/regulamin/
- 1.21 Polityka prywatności: Polityka prywatności, znajdująca się pod adresem: www.czteryslidery.pl/politykaprywatnosci/
- 1.22 OWS: Ten dokument czyli Ogólne warunki sprzedaży.
- 1.23 Termin dostępności: okres w którym Towar jest dostępny u Sprzedawcy.
- 1.24 Termin wysyłki: okres od złożenia zamówienia do wystawienia listu przewozowego i przekazania paczki odpowiedniej firmie przewozowej.
- 1.25 Formularz kontaktowy: Formularz kontaktowy znajdujący www.czteryslidery.pl/kontakt/
§2 Zawarcie umowy kupna sprzedaży
Opisane poniżej zostały procedury wymagane do pełnego zawarcia Umowy kupna sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- 2.1 Złożenie zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego:
- 2.1.1 Założenie przez Klienta Konta w Sklepie Internetowym nie jest wymagane do zawarcia Umowy kupna sprzedaży. Jednakże pozwala ono na szybsze składanie kolejnych Zamówień oraz wgląd w Historię Zakupu.
- 2.1.2 Aby Zamówienie zostało przetworzone poprawnie, niezależnie od tego czy Klient założył Konto w Sklepie internetowym czy nie, należy:
- Wybrać Produkt.
- Jeśli Produkt posiada warianty, należy wybrać odpowiednie.
- Dodać Produkt do Koszyka z odpowiednią ilością sztuk.
- Przejść do Koszyka, klikając przycisk z ikoną koszyka znajdujący się w prawym górnym roku Sklepu Internetowego.
- Wypełnić wszelkie wymagane do zakończenia procesu realizacji Zamówienia pola, w tym: dane osoby zamawiającej, adres wysyłki, sposobu płatności oraz sposobu dostawy
- Zapoznać się z podsumowaniem Zamówienia, zaakceptować je odpowiednim buttonem “Zakończ i zapłać”
Podczas finalizacji zamówienia klient ma obowiązek zaznaczyć odpowiednie checkbox’y w skład których wchodzą:
-
-
- Akceptacja Regulaminu Sklepu internetowego, akceptacja OWS, akceptacja Polityki Prywatności (wymagane)
- Akceptacja zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych (niewymagane)
-
-
- 2.1.3 Do chwili kliknięcia buttonu “Zakończ i zapłać” Klient ma możliwość w każdej chwili zmienić wcześniejszy wybór (zmienić ilość), dodać produkty do koszyka czy zrezygnować z zakupu.
- 2.1.4 O całkowitej kwocie zapłaty za Zamówienie Klient informowany jest w podsumowaniu zamówienia. Kliknięcie w button “Zakończ i zapłać” jest równoznaczne z wymogiem zapłaty za Zamówienie. Po tym czasie nie można już zmienić Zamówienia.
- 2.1.5 Po prawidłowym złożeniu przez Klienta Zamówienia informacja zostaje natychmiast, automatycznie przesłana do Sprzedawcy.
- 2.1.6 Po otrzymaniu Zamówienia Klienta, Sprzedawca automatycznie przesyła pocztą elektroniczną na adres mailowy podany przez Klienta wiadomość potwierdzającą złożenie Zamówienia przez Klienta. Skutkuje to zawarciem przez Klienta ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży.
- 2.1.7 Niezależnie od postanowień zawartych w punktach powyżej, w sprawach związanych ze złożonym Zamówieniem przez Sklep Internetowy, możliwy jest kontakt ze Sprzedawcą, z wykorzystaniem danych kontaktowych, o których mowa w punkcie 1.1.1 tego dokumentu. W uzasadnionych przypadkach po kontakcie ze Sprzedawcą jest możliwość zmiany Zamówienia, tylko i wyłącznie przed czasem kiedy Sprzedawca przystąpił do jego realizacji.
- 2.2 Zamówienia przez pocztę elektroniczną.
- 2.2.1 Złożenie zamówienia przez pocztę elektroniczną jest przyjmowane tylko i wyłącznie pod adresem: zapytaj@czteryslidery.pl
- 2.2.2 Aby Zamówienie zostało przyjęte poprawnie, w treści e-mail muszą znaleźć się konkretne informacje:
- Pełna nazwa produktu (marka, model).
- Odpowiedni wybrany kolor produktu (jeśli takowy posiada).
- Wybrany rozmiar.
- 2.2.3 Po otrzymaniu informacji zwrotnej o Terminie dostępności Towaru u Sprzedawcy, oraz Terminie wysyłki Towary, Klient decyduje się na Zamówienie lub rezygnuje z niego w kolejnej wiadomości zwrotnej do Sprzedawcy.
- 2.2.4 Aby zamówienie mogło być zrealizowane Klient zobowiązany jest dokonać płatności jedną z dostępnych metod. Metody płatności znajdują się postanowieniu § 3 punkcie 3.1 tego OWS lub w postanowieniu § 8 punkcie 1 Regulaminu sklepu.
- 2.2.5 Aby Zamówienie mogło być zrealizowane Klient zobowiązany jest wybrać jedną z dostępnych metod dostawy. Metody dostawy znajdują się w postanowieniu § 3 punkcie 3.2 tego OWS lub postanowieniu § 8 punkcie 2 Regulaminu sklepu
- 2.2.6 Informacje o Terminach płatności oraz Terminach dostawy znajdują się w postanowieniu § 9 punkcie odpowiednio 3 oraz 4 Regulaminu sklepu.
- 2.3 Złożenie zamówienia przez telefon.
- 2.3.1 Złożenie zamówienia przez telefon przyjmowane jest tylko pod numerem telefonu Sprzedawcy: 664244994.
- 2.3.2 Aby Zamówienie zostało przyjęte poprawnie, podczas rozmowy Klient zobowiązany jest do podania konkretnych informacji, pełna nazwa produktu (marka, model), odpowiedni wybrany kolor produktu (jeśli takowy posiada), wybrany rozmiar, wybór sposobu płatności oraz dostawy – patrz postanowienie § 3 OWS.
- 2.3.3 Po zakończonej rozmowie Klient otrzyma sms zwrotny z informacjami podanymi podczas rozmowy – patrz punkt 2.3.2 OWS.
- 2.3.4 Aby Zamówienie zostało przyjęte do realizacji Klient zobowiązany jest do wysłania sms’a zwrotnego z akceptacją Zamówienia. Treść przykładowego sms: “Tak akceptuje zamówienie”
- 2.4 W przypadku wysłania przez Klienta Zapytania z użyciem Formularza Kontaktowego, Sprzedawca przesyła Klientowi ofertę. Wówczas do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi jak w przypadku zamówienia przez pocztę elektroniczną – patrz punkt 2.2 OWS.
§3 Płatności i dostawy
Poniżej zostały opisane możliwości dotyczące wyboru płatności i dostawy.
- 3.1 Klient ma prawo do wyboru jednej z dostępnych form płatności za Zamówienie:
- 3.1.1 Przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu imoje.
- 3.1.2 Kartą płatniczą za pośrednictwem systemu imoje.
- 3.1.3 Przedpłata przelewem tradycyjnym na Konto Sprzedawcy.
- 3.1.4 Gotówką za pobraniem do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki.
- 3.1.5 System ratalny ‘zapłać później imoje”.
- 3.2 Klient ma prawo do wyboru jednej z dostępnych opcji dostawy:
- 3.2.1 Przesyłka kurierska – (UPS, InPost, DHL, DPD, FedEx).
- 3.2.2 Przesyłka kurierska pobraniowa ( UPS, InPost, DHL, DPD, FedEx).
- 3.2.3 Paczkomaty InPost.
- 3.3 Ceny określone w Sklepie internetowym są cenami wyrażonymi w polskich złotych i obejmują kwotę podatku od towarów i usług.
- 3.4 Koszt finalny dostawy Zamówienia uzależniony jest od wybranej przez Klienta opcji dostawy.
- 3.5 Cena Produktu podana w Sklepie internetowym jest wiążąca do momentu otrzymania Zamówienia przez Klienta.
- 3.6 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w Sklepie internetowym, organizowania czasowych promocji i udzielania rabatów. Klient, który zawarł Umowę kupna sprzedaży przed dokonaniem ww. zmian nie może ubiegać się o zwrot różnicy w kwocie lub wsteczne udzielenie rabatu.
- 3.7 Czas oczekiwania na wpłaty za Zamówienie uzależnione są od wybranej formy płatności oraz formy dostawy. W przypadku wyboru przez Klienta:
- 3.7.1 Płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- 3.7.2 Płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki do rąk własnych kuriera.
- 3.9 Dostarczanie Towarów zakupionych w Sklepie internetowym odbywa się za pośrednictwem serwisu aPaczka. Na terytorium Polski oraz do krajów europejskich. Więcej informacji w postanowieniu § 9 punkcie 8 Regulaminu Sklepu.
§4 Pozostałe warunki sprzedaży
- 4.1 Umowa kupna sprzedaży Towaru jest zawierana w języku polskim, zgodnie z prawem polskim.
- 4.2 Wszelkie informacje podawane przez Klienta w Sklepie Internetowym, w tym w Formularzu kontaktowym i Koncie Klienta, powinny być zgodne z prawdą.
- 4.3 Klient zobowiązany w sposób należyty zbadać doręczony Towar adekwatnie do rodzaju przesyłki. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Przedsiębiorca ma prawo żądać od kuriera spisania odpowiedniego protokołu.
§5 Odstąpienie od umowy sprzedaży
- 5.1 Klientowi będącemu Konsumentem/Określonym Przedsiębiorcą przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży Towaru, zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego, bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
- 5.2 Termin odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni liczonych od dnia, w którym:
-
- 5.2.1 Konsument/Określony Przedsiębiorca lub osoba trzecia wskazana przez niego weszła w posiadanie Produktu. Czas w którym Zamówienie pozostaje w rękach przewoźnika nie jest liczony do czternastodniowego terminu.
- 5.2.2 Jeśli Zamówienie na życzenie Konsumenta/Określonego Przedsiębiorcy wysyłane jest partiami, 14 dni liczone jest każdorazowo od momentu wejścia w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią wskazaną przez niego każdej partii Zamówienia.
- 5.3 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy kupna sprzedaży, Konsument/Określony Przedsiębiorca musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży wysyłając pismo pocztą na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zapytaj@czteryslidery.pl.
- 5.4 Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy kupna sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego, wystarczy aby Konsument/Określony Przedsiębiorca wysłał oświadczenie o odstąpieniu od Umowy kupna sprzedaży przed jego upływem.
- 5.5 Prawo odstąpienia od Umowy kupna sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz Sklepu nie przysługuje Konsumentowi/Określonemu Przedsiębiorcy w odniesieniu do umów, w której Towar został wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta, na jego indywidualne zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- 5.6 Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmówienia zawarcia Umowy sprzedaży z Klientem, który 2 razy z rzędu nie odbiera Zamówienia.
§6 Skutki odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Konsumentem
- 6.1 W przypadku odstąpienia od Umowy kupna sprzedaży zawartej z Konsumentem/Określonym Przedsiębiorcą, umowa uznawana jest za niezawartą.
- 6.2 W przypadku odstąpienia od Umowy kupna sprzedaży zawartej z Konsumentem/Określonym Przedsiębiorcą, Sprzedawca zwraca Konsumentowi/Określonemu Przedsiębiorcy poniesione koszty zgodnie z poniższym:
- 6.2.1 Klientowi, który nie jest Przedsiębiorcą, którego suma Zamówienia przekroczyła 400zł, Sprzedawca zwraca całość kwoty Zamówienia, gdyż w tym przypadku klient nie ponosi kosztów przesyłki – jest ona darmowa.
- 6.3 Konsument/Określony Przedsiębiorca powinien odesłać zwracany Towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował on Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Zwrotu Towaru należy dokonać na adres Sprzedawcy.
- 6.4 Konsument/Określony Przedsiębiorca odpowiada za zmniejszenie wartości zwróconego Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzecz.
§7 Reklamacje
- 7.1 Sprzedawca jest zobowiązany sprzedać Klientowi Produkt wolny od wad.
- 7.2 Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkt. Gwarancji mogą udzielić producenci Produktów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski. Udzielenie gwarancji nie pozbawia Klienta, który nie jest Przedsiębiorcą prawa do dochodzenia wobec Sprzedawcy roszczeń z tytułu rękojmi za wady.
- 7.3 W opisie reklamacji, wymaga się podanie przez Klienta informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; określenia żądania lub oświadczenia; oraz danych kontaktowych Klienta składającego reklamację (imię i nazwisko, adres, adres mailowy, telefon). Bez tych informacji reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
- 7.4 Wymaga się, aby Klient wykazał fakt dokonania zakupu reklamowanego Produktu od Sprzedawcy.
- 7.5 Klient dostarcza wadliwy Produkt do Sprzedawcy na własny koszt.
- 7.6 Sprzedawca informować będzie Klienta o decyzji w przedmiocie reklamacji niezwłocznie kontaktując się z Klientem z wykorzystaniem podanych przez niego danych kontaktowych (numeru kontaktowego lub e-mail).
- 7.7 Jeżeli Klient będący Konsumentem/Określonym Przedsiębiorcą zażądał wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to zostało uznane za uzasadnione.
§8 Wymagania techniczne
- 8.1 Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są: urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Chrome, Mozilla, Opera, Safari, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), włączona obsługa plików cookies, zainstalowany program FlashPlayer.
- 8.2 Na urządzeniach mobilnych wyposażonych w oprogramowanie pozwalające na wyświetlanie Sklepu Internetowego na tych urządzeniach, w szczególności aplikacje o funkcjach przeglądarek internetowych dla urządzeń mobilnych, wymagana minimalna rozdzielczość ekranu to 1024×768 pikseli.
§9 Postanowienia końcowe
- 9.1 Sklep Internetowy i czynności związane z zawieraniem umów w Sklepie Internetowym są dostępne w języku polskim.
- 9.2 OWS, Regulamin sklepu oraz Polityka prywatności stanowią integralną część Umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- 9.3 Klient ma prawo składania reklamacji, o której mowa w OWS a także do korzystania z innych roszczeń wynikających z przepisów prawa. Klient ma prawo do korzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń.
- 9.4 W przypadku Przedsiębiorców, spory wynikłe w związku z zawarciem Umowy sprzedaży będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- 9.5 OWS, Regulamin sklepu oraz Polityka Prywatności mogą być zmieniane przez Sprzedawcę. Zmiana OWS nie wpływa na treść czynności prawnych dokonanych przez Sprzedawcę z Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego do dnia wejścia w życie nowych OWS.
- 9.6 OWS Obowiązuje od dnia 30.10.2023r.